سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

یادمان باشد: رقیه سلام الله علیها پیش از آنکه سراغ پدرش را بگیرد، سراغ چادرش را می گرفت.


✔️درد و دل امیرالمؤمنین علیه السلام در غم فراق فاطمه علیها السلام


☑️ چقدر این آسمان نیلگون و زمین تیره در نظر من زشت شده است.

غم و اندوه من ابدی و ماندگار شده است و شب من با بی خوابی می گذرد.

🍂این غم از قلب من خارج نمی شود تا زمانی که خداوند مرا در آن خانه ای که تو در آن هستی وارد نماید.

💔در دلم دردی است که گویی زخمی چرکین دارد و اندوهی دارم که مانند آتش برافروخته است.

😭چه زود بود که بین ما جدایی افتاد ازین فراق تنها به خدا شکایت میبرم.


📓 قسمت هایی از کتاب دختر پیامبر اثر استاد جاودان


📩جهت سفارش کتاب دختر پیامبر به آیدی زیر پیام بدهید👇

@Aghayabnalhasan

#فاطمیه 

✅کانال علامه عسکری


🏴 @Allameaskari🏴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۹
آزاده روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی