سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

یادمان باشد: رقیه سلام الله علیها پیش از آنکه سراغ پدرش را بگیرد، سراغ چادرش را می گرفت.

#همبستگی با #مسلمانان #

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

⏮شماری از #دختران #امریکایی برای #همبستگی با #مسلمانان #حجاب را تجربه کردند.🌺

👆👆👆
📎شماری از دانش آموزان غیر مسلمان مدرسه "ورنون هلز" در شیکاگو، #حجاب بر سر کردند تا هم حجاب را تجربه کرده باشند و هم با همکلاسی های #مسلمان خود اعلام همبستگی کنند. فایل #ویدئویی که در تارنمای اینترنتی روزنامه "دیلی #هیرالد" منتشر شد، دانش آموزی به نام #یاسمین عبدالله را نشان می دهد که حجاب بر سر دانش آموز دیگری به نام چارلی موسلی قرار می دهد درحالی که قصد خود از این کار را برای این دانش آموز توضیح می دهد. وی می گوید: "نمی توانی در مورد یک شخص و اعتقاداتش قضاوت کنی مگر اینکه درک کنی برای چه این کارها را می کند...".
مدرسه ورنون هیلز فعالیتی تحت نام "یک مایل با حجاب او راه برو" با هماهنگی "انجمن دانش آموزان مسلمان" برگزار کرد تا به دختران #غیر #مسلمان فرصت پوشیدن حجاب و درک بهتر اسلام بدهد. یاسمین عبدالله که ریاست این انجمن را به عهده دارد، بیان کرد که این برنامه به از بین بردن دیدگاه های منفی نسبت به این نوع پوشش کمک خواهد کرد.
✅ @religious_studies
✅ @ammarion

اطلاعات بیشتر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
آزاده روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی