سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

یادمان باشد: رقیه سلام الله علیها پیش از آنکه سراغ پدرش را بگیرد، سراغ چادرش را می گرفت.

بانوى قهرمان

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

📌 قهرمان کامپوند بانوان سه مدال خود را به مسجد مقدس جمکران اهدا کرد.


🔸سکینه قاسم‏‌پور عضو تیم ملی کامپوند بانوان ایران در سال‌روز بنای مسجد مقدس جمکران، با حضور در این مسجد مقدس در حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، مدال‌‏های قهرمانی بین المللی خود را به مسجد مقدس جمکران اهدا کرد.

—----------------


✔️ تولیت مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام رحیمیان:

ورزش اگر توأم با حفظ ارزش‌‌‏های الهی باشد، دارای ارزش است، حضور بانوان ورزشکار در عرصه‌های بین المللی همراه با حفظ حجاب، اخلاق الهی و پایبندی به شعارهای اسلامی باعث افتخار کشور است.

ایشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره از خواهر و برادرانی که به هر نحوی ارزش‏‌های اسلامی و فرهنگ اسلامی را همراه با مسأله ورزش در سطوح مختلف احیا کردند، تشکر کرده‌اند، از این قهرمان ملی تشکر و قدردانی کرد.

—----------------


✔️ سکینه قاسم‌‏پور:

اهدای مدال به مولا و آقایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) افتخاری بود که نصیب من شد. فکر می‏‌کنم کار بزرگی نکرده‏‌ام و این کار من فقط انجام وظیفه بود؛

اگر قهرمانان خارجی با بزرگ‏ترین روانشناسانشان بر روی سکوی قهرمانی می‏‌ایستند، ما مسلمانان با توسل به ائمه اطهار (علهیم السلام) آرامش می‏‌گیریم و می‌‏توانیم به راحتی بر خودمان مسلط باشیم.

قهرمانان خارجی شاید فقط زمان خاصی نیاز به همراهی روانشناس داشته باشند تا استرس آن‏‌ها کاهش پیدا کند، اما ما هر لحظه اهل بیت (علهیم السلام) را در کنار خودمان احساس می‏‌کنیم و این بزرگ‏‌ترین نعمتی است که نصیب مسلمانان شده است.

باید قشرهایی که بعد از انقلاب متولد شده‏‌اند، درک صحیحی از نظام مقدس اسلامی داشته باشند و متوجه شوند که خون شهدای ما از ارزش بالایی برخوردار است؛ ارزش‌ها را باید بشناسیم و آن‌ها را فراموش نکنیم.


#خبر

💠💠💠

✅ کانال مسجد مقدس جمکران:

https://telegram.me/joinchat/Aa3FpDu7aA7J2nsk_offqQ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
آزاده روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی