سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

یادمان باشد: رقیه سلام الله علیها پیش از آنکه سراغ پدرش را بگیرد، سراغ چادرش را می گرفت.

دوباره چادر من دست خارها مانده

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ب.ظ

🏴سوم محرم🏴

♦️امروز را به نام  حضرت رقیه(س)

دردانه سه ساله حسین بن علی(ع) نام گذاری کرده اند.

⚜السلام علیک یا رقیه بنت الحسین⚜


دوباره قافله رفت و رقیه جا مانده

چه تند می رود این ساربان وا مانده

▪️🔴▪️

خدا به خیر کند باز گم شدم بابا

بیا ببین که فقط چند رد پا مانده

▪️🔴▪️

بگو چه کار کنم تا به عمه ام برسم؟

توان پای پر از زخم، کربلا مانده

▪️🔴▪️

خودت که داخل گودال گیر افتادی!

عمو کجاست بیاید؟ببین کجا مانده

▪️🔴▪️

به یاد درد لگدهای شمر افتادم

دوباره چادر من دست خارها مانده

▪️🔴▪️

بگو به مرگ، به فریاد دخترت برسد

سه ساله فاطمه ای دست بر دعا مانده

▪️🔴▪️

کجاست خنجر کهنه به داد من برسد؟

به جان سپردن من چند ربنا مانده؟

▪️🔴▪️

به این کفن که سرم هست، اعتباری نیست!

پدر چقدر برای تو بوریا مانده.... .

 التماس دعا🙏


#کانال_رنگ_خدا

@rangekhoda😭😭😭😭😭

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴
آزاده روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی