سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

سایه سار بندگی

ویژه نامه حجاب بسیج کارکنان دانشگاه شریف

یادمان باشد: رقیه سلام الله علیها پیش از آنکه سراغ پدرش را بگیرد، سراغ چادرش را می گرفت.

ماجرای راهبه و عشق به امام سجاد علیه السلام

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ب.ظ


✳️ماجرای راهبه ای که پروفسور زن آلمانی او را عاشق امام سجاد(ع) کرد 


💎خانم #آن_ماری_شمیل شرق شناس معروف آلمانی پیرامون ادعیه اسلامی به ویژه صحیفه سجادیه می گوید:

 ✳️من خود همواره دعاها، احادیث و اخبار اسلامی را از اصل عربی آن می‏خوانم و به ترجمه‏ ای مراجعه نمی ‏کنم. من خودم بخشی کوچک از کتاب #صحیفه_سجادیه را به آلمانی ترجمه و منتشر کرده‏ ام،

✳️قریب هفت سال پیش وقتی مشغول ترجمه دعای #رؤیت هلال ماه رمضان و دعای وداع با آن ماه بودم، مادرم در بیمارستان بستری بود و من که به او سر می‏زدم پس از آنکه او به خواب می‏رفت در گوشه‏ ای از آن اتاق به کار پاکنویس کردن ترجمه ‏ها مشغول می ‏شدم. 


✳️اتاق مادرم دو تختی بود. در تخت دیگر خانمی بسیار فاضله بستری بود که #کاتولیکی مؤمن و راسخ العقیده و حتی متعصب بود. وقتی فهمید که من دعاهای اسلامی را ترجمه می‏ کنم، دلگیر شد که مگر در مسیحیت و در کتب مقدسه خودمان کمبودی داریم که تو به ادعیه اسلامی روی آوردی!؟ 

✳️وقتی کتابم چاپ شد یک نسخه برای او فرستادم. یک ماه بعد او به من تلفن زد و گفت: #صمیمانه از هدیه این کتاب متشکرم، زیرا هر روز به جای دعا آن را می‏ خوانم.


✳️خانم شیمل معتقدند: ” #امام زین‏ العابدین علیه السلام برای بسیاری از مردم جهان غرب کارساز است.

@rahyafte_com


☀️هابیلیان(پاسخی به کانال های ضد دین)

🇮🇷 @Habiliyan

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴
آزاده روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی